Tuesday

Salam Ramadhan -Hari ke 23..


aLHAMDULillah....selamat bersahur untuk hari yang ke -23... cepatnye masa berlalu.... tup tup tinggal 7 hari je nak raya.... wehuuuuuuuuuuuu.... ehhh...suke ke nak raye.... biasa2 je la kn.. umor dah makin meningkat ni rasenye agak sedih nk tinggalkn saat2 bulan ramadhan ni....


huwaaaaaaaaaaaaaa.... bonus + gaji x dpt lagi... ohhhh...dugaan ... dugaaan.... mcm2 yg nk dibeli tuk anak2....nk g jalan TAR... carik kebaya utk si kakak... huhu...mama pakai kebaya konpem la sgt mesti si kakak nk same...utk adra pulak..xyah kebaya ye tecik... mama nk belikn skirt je... utk si abang, tinggal nk belikn kemeja itam n sluar pendek 3/4... utk mama n ayah... nk shopping semua.... mama menunggu je ayah bergaji...kahkahkah... x sabar weiii... nk tunggu rabu....ohhhhhh... bestnye...


thn ni , x tau lagi nk beli kan ape utk My mom n MIL.... hikhik... mak, bg duit raye je boleh???? ngehngehngeh.... x sompekk dah anakmu ni soping lagi...
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... 



ok lah berenti dari mengomel...hukhuk..belum dpt ape yg di idam kan..... kuangkuangkuang..... jom kite siap2 nak g korje.... mandi..solat...kerja...(saya suke pekerjaan saya.....ahakssss)







~~~~~i luv my family so much~~~~~






No comments:

Post a Comment