Thursday

Salam Ramadhan anak anak....



pejam celik pejam celik...lagi 12 hari je nk raye kn.... ape agaknye perasaan memasing... x sabar nk raye ke???? hurmmm.... thn ni biasa2 je la kn tuk mummy mcm kite2 ni kn...yg more excited adalah anak2 kite... xpe lah... dulu mase bebudak kite dah pun merasa.... uihhhh.. gaye aku menulis ni..mcm da berpengalaman .. yelah umor makcik kn dah 50 thn.. kuikuikui...


Hari ni aku masak "ikan bawal cili api kicap" n "sayur campur"... ahakss.. tu je... syukur alhamdulillah.. walaupun juadah x seberapa tetap kenyang...nk g pasar ramadhan mmg x menyempat dahh.... so x yah la ko nak mengada bersesak ngan org ramai kn... kang 1 pun x dpt... sumer x menyelerakan.. lagi la menyesal..so masak je la ape pun yg simple..(gambaar x dakkk...x menyompek nk amik gambor) ..piranha piranha kecik mama dah ngappp dulu...hikhik..


sambil2 tunggu waktu azan..... mcm2 hal adra ni... so notty skang dia ni... suke main lari2 ngan abg mamat dia... perangai dah mcm boy ni... pening mama....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



~~~~~~~



sengih2 lagi nk kena buli ngan abg mamat ni...


pegi mane2 adra mesti nk gigit botol susu dia ni...
haihhh..da jd habit ni... gigi berterabur la dik oiii.. nanti x tomelll....



abg mamat semakin ganas ni... abis kepala adik adra...



eiiii...kotor la bj abg mamat...
tu la mkn koko krunch sepah2 lagi...





ahaksss... tgk kaki adikk....imbam da...
suke minum susu sgt2 si kecik ni...





* sungguh2 x sabar nk tunggu weekend........bestnye cuti...hahahaha... mud malas koje mama ni...hikhik...



No comments:

Post a Comment