Wednesday

Percutian bersama anak2....2011


Gambar2 kenangan time2 bercuti utk thn ni..sambil mengimbas kembali kenangan percutian n tumbesaran anak2...hihi...mane tau sok bebudak ni besar leh gak tgk gambar2 diorg dlm ni...tu pun kalau 10thn lagi pesbuk xde kan....

"anak2, layan kan lah gambar2 kamu ni yer nak"...nak harap mama n ayah cuci gambor sebyk mungkin yg ade dlm laptop tu idak la ye...penuh lak umah kang..album je selambakk... ohhh..tidakkkk!!!!!!!!!!!(teruk mama korang ni....redho ye...)


sekali kluar gambar sukan aerissa awal bln 7 hari tu...hehe..gambar cuti2 nanti2 la... ponek den nk mencarik nye.....tgk tu, si kakak tgh excited tu...

time utk senamrobik pulak...chicky dance...hahhaa... beria si kakak buat pastu sibuk toleh2 kat mama.. ecececeeehhhh anak dara mama ni...

ohhhhhh....ni dia satu2 nye sukan yang kakak masuk...mengantuk mama nak tunggu turn kakak bersukan.. ni acara "lari sambil kepit bola"...dapat no.3... ok la kn dr xde no. langsung..kuikuikui... tunggu nx year pulak kn...

ok................... dah abis bersukan.... so time mkn2 minum2..mama harusssssssss posing ngan anak2 kn...ayah xpe...hikhik.. time ni adra x ikut... kalau dia ikut mau ngamuk sakan nk tdo.. panas sgt time ni..ohhh... best lagi duk umah... nx time cikgu buat kat dewan ye...hihi... mengada mama kamu ni aerissa... konpem cikgu sound balik...

haaa...ni pulak before balik umah..singgah kat dataran nilai...tgk pameran bomba... tu je la gambor 2 beradik...sbb mama sgt2 letihhh...n lapor tahap gaban...uhukkkkk...

itu saje lah entry di kale ini.....jap2 lagi nk letak gambor jln2 pulak ye syg ku......





No comments:

Post a Comment