Wednesday

Bersame nandos di hari puasa ke 23....yeahhhhhhhhhhh!!!!!!


Alhamdulillah...buke puasa hari ni di taja oleh NANDOS... opsssssssssss.... salah salah....di taja oleh Puan Safinah Rosslan a.k.a kawan incik suamiku...tq..tq..tq sgt2 dengan adenye voucher daripada anda dan suami... kami berdua sangat2 kekenyangan.... Semoga kehidupan yg baik akan dibalas baik...hikhik..cehhh...ayat aku... dah tiru gaye citer korean da.... huhu...


pls...pls..pls....view gambor je...sbb mate ni dah x larat nak bukak da.... ohhhh... time tu sleep....hurmmm... ape menu nk masak utk sahur ni ye???mengapakah tahap kemalasan ku terlalu melampau ni....huwaaaaaaaaaaaaaaaa...... nak balik umah makkkk... nk balik kg.... hihi...almaklum kg tersgt la jauh.. hahhaha....


Ehhhh.... besok yanti n family akan sampai drpd labuan.... my BFF ni.... x sabar nk tunggu diorg sampai... tapi sok kite makan luar je la .... ahaksss... sian korang... sori sgt...sbb sok kejekn... mmg konpem balik umah 6.15ptg... x sempat nk masak weiii... aku takat family aku...aku leh je masak sempoi2... tapi ngan korang aku x sampai hati.... malu...malu...malu..... uitt...korang jgn x tau yanti ni mmg la sgt2 pandai masak....



ok..ok... dah abis melalut ye... sile view gambar dibawah...



sila ye.....



sedapnye........



so yummmyyy tau.............




kenyang sangat2.......

























~~~~ i luv my family so much~~~~




No comments:

Post a Comment