Monday

kenduri

ada 2 kenduri yang aku kena hadiri weekend lepas...

ni kenduri yang per1....kenduri cukur rambut anak my sepupu...ecam... lame gile x jumpe dia ni..klu raye pun kadang2 x jumpe.. time ni baru la jumpe... sonok gak kn, dpt jumpe sepupu sumer....


marhaban da bermula....

ni la bby comel tu.. nama danish... lupe la nama panjang.. tembam n besar..baru 4bln ni.. kalah adra.. hikhik.. adra gak cute miut...



yang belah kiri tu la mama danish...


huhu..ni la sepupu ku... mmg kamceng... tgk kami sumer da ade anak..huhu..cepat tul mase berlalu...dulu ingat lagi kecik2 memain sesama..pantang sumer ade mesti riuh umah nenek... ahhh ...rindunye zaman kecik2...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lepas je abis kenduri cukur rambut..aku kena lah cecepat berangkat balik...sbb aku nk singgah kenduri kawin umah my opis mate..kak ira... tahniah kak ira ...smoga perkahwinan ini berkekalan hingga akhir hayat... n cecepat ade bby... x sabar nk nengok akak pregnant ni..mesti so cute...


ni la dia pengantinnye... lupe lak nak amik gambar pengantin lelaki sekali.. hikhik... excited sgt ngan kak ira la ni.. cantik sgt kak ira time ni... kak ira da tukar bj time ni, kalo x mesti lagi vounge... hihi.. (pssssttt..abaikan anak2 aku yang posing ntah ape2..hihi..yg penting aku mesti pose terrrbaikk)

No comments:

Post a Comment