Friday

besday my luvly mom....10.06.2010

10.06.2010 ...my mom besday..so kami adik beradik sepakat sambut besday mak kat "Johnny's" Seremban.. time ni aku baru 32 hari berpantang (HUHU...1ST TIME PATANG leh kluar2...demi mak...aku sanggup je) ...n hari yg sama ni juga, aku bawak adra ke klinik utk mendapatkan suntikan pertama....

gambar sekitar semasa mkn2 sempena besday makk...



baru2 sampai adra tdo lagi dlm stroller...gud gurl anak mama ni...



besday gurl...muah2..my mom....



tunggu mknan yg di order...



bermula lah...mkn time ....sodappp



adra with mak long...


ngan mama n ayah...



susu time...lapor la mama...


ni kek special utk mak...sambutan dimlm hari pulak....



hepi nye...



sape punye besday ni...nenek ke cucu2 ni..


adik beradik ku...wif mom..hukhuk...aku je xde...aku tgh berpantang so x yah la amik gambor aku..buruk benor kang dlm kamera..hahahah


masing2 nk pose dulu...


x lupe posing dr bby adra...muahhh...syg mama...


p/s: utk my mom.. i luv u so much...smoga panjang umor mak n kami akan slalu hepikn mak... lin syg mak sgt2...smoga mak sentiasa ade di sisi kami adik badik...huhu..tanpa mak siapa lah kami...huwaaaa...rindunye ngan mak...walaupun td baru je jumpe...ptg ni blk kg lagi...hehe...mak kena masak sesedap utk anak mak yg mengada2 ni...n cucu2 mak...

No comments:

Post a Comment