Tuesday

bekpes wif mamat ...

ini lah gaye bile anak ku yg lelaki asyik merengek je ..."mama, adik mamat xde kawan...jom la kite pegi makan". huhuhu.. aku ni x sampai ati la pulak nk tinggalkn dia mcm tu je...so kalau aku ade keje kat opis cawangan, so aku amik gak la peluang g bekpes dulu ngan anak bujang aku ni...sib baik la opis cawangan ni mmg dekat je ngan umah...

kesian mamat ni...ye la ..kakak aerissa pepg g sekolah...adik adra semestinya tdo...bibik da xleh nk layan dia sorang je... tu yg heboh mengadu stiap kali aku balik keje...adik mamat xde kawan...aku nk tergelak pun ade kekadang tgk gelagat anak bujang aku ni... mcm2 hal betul...


huhu... cik mamat yang da botak... hehe..syok gile klu mama n ayah dia duk melayan dia je...



hikhik..menu bfast aku...meriahkn... mcm ne nk diet ni...


perhhhh...aku suke gile air ni.... teh cincau... ade berani?????? try la...sodappppp


cik mamat yg kuat mkn.... tp x besar2... tapi mama tetap x larat nk dukung dia ni... nmpk kecik tp bile dukung nk patah pinggang mama.. berat tulang kot...


gaya 2 org jejaka yg ku syg.....


No comments:

Post a Comment