Monday

Aktiviti hujung minggu.........

Weekend dah tentunya waktu2 terindah kite sbg mama n ayah kn..huhu..of cos la aku paling suke cuti2 ni..lagi2 bile da tgh sarat ni kn...cehhh...mcm syok je....bila sarat ni, mcm2 sakit ade..hihi...tp tu sumer aku tahan asal dpt bergumbira bersama keluarga (cehhh....x ingat ayat aku ni)..

Biar la gambar menceritakan segalanye..sebabnye pale otak aku ni x leh nk wat ayat da tuk hari ni....

ni mase kat sunway 2mgg lepas... 24/04/2010...Sunway piramid...

bersama natasya (hehe..tetiba lak leh jumpe kakak asya kat sunway kn..)



ni je la yg adik suke..lelain sume takut...ape la..




bab main mcm ni diorg suke la...layankan je la...aku da melepek kat tepi kepenatan..kuikuikui


puas hati la...bawak diorg berjln2...actually time ni mmg x tau nk bawak diorg kemana..so main redah je la..pas breakfast kat presint 9...



n last week lak...aka sabtu lepas (01/05/2010 sempena hari pekerja kiteorg g berjln kat 1utama pulak)...hehe..memang xde keje kn..suke suki menempuh jammed yg teruk dihari public holiday...rase kn la...tp puas hati sgt...sbb utamannye ialah sume brg bby da beli...hihi...sambil bawak bebudak tu berjln...dpt gak la carik brg tuk adik bby...tq to my dear...

hikhik...alasan suamiku...bawak je la g memana selagi belum bersalin...kang da bersalin kempunan pulak...huhuhu...jahatnye statement....ekekkekee...tp xpe la..aku suke gile dpt berjln2...


ade pameran kereta mahaii.... kiteorg tgk dr atas je ..malas gile nk turun bawah..huhu..x larat la...


ayah n anak2 posing jap kat luar....




taraaaa....posing ngan mama pulak...hehe....




biasa la kn...kalau da sampai shopping mall ape lagi yg diorg carik, kalau bukan...permainan mcm ni..huhu...sib baik la ade coin mase ni..klu dak 2 org ni da kecoh da...



ha... ni pulak permainan yg wajib diorg naik ...klu x dpt, mau kecoh 1 shopping mall tu..sabar je la aku ni...




Sekejap je pun kiteorg kat OU ni...pas beli brg adik bby...mkn ice cream...pastu balik...hikhik...mmg jalan2 carik makan kn... before balik singgah g Taman Tasik titiwangsa (time ni x snap gambar sbb abg mamat tdo)...kiteorg sempat gak la layan cendol..huhu..sodap...si kakak pulak sibuk tgk kuda...hehe...mama lak lupe nk snap gambar kakak ngan kuda kn...xpe la.. nx time kite ajak ayah g jejalan lagi...

No comments:

Post a Comment