Monday

my son kena chicken pox



Huhu...siannye la abg mamat ni...kena chicken pox (05/04/2010)..da 2 mgg lepas kena..tp mama baru sempat nk update kat blog.....yg pelik mase dia kena ni..mmg x demam lgsung...n ahad tu perasan badan dia tumbuh bintik2 air..ingat gatal2 ke..rupenye chicken pox..isnin tu baru la dia kena demam panas...di sebabkan mama tgh berbdn dua mcm ni...so terpaksa la mohon jasa baik mak yot a.k.a makcik yg jaga dia dr kecik dulu jaga abg mamat ni.....

Dia ni mmg suke je klu dpt duk kg..huhu..rindu sgt mase ni..kena jauh2 ngan mama selama semgg...mama tdo pun siap nangis dulu rindu n geram sbb x leh nk jaga sikecik ni...huhu...ayah lak asyik ejek2 mama je...huhu..


hari pertama kena....



hari kedua kena.....


lepas 4 hari...........mata pun da ok....

..........................
.........................
.........................
.................
...................
..........







da baik da...alhamdulillah....sihat da anak mama...

3 comments:

  1. kesian..................
    kesian..................
    kesian..................

    iskelam................

    ReplyDelete
  2. Cian nya dier..
    Nasib dah baik kan..:-)

    ReplyDelete
  3. sib baik kena dlm seminggu je...alhamdulillah la sikecik ni kuat....skang da baik da...hehe

    ReplyDelete