Friday

Jalan2 di pg Ahad....





main2 dulu kat sini....




penat jogging ....lepak jappp....



peace la adikkk....penat kakak wat peace tu...




panas la mama....



taraaa....PICC kat belakang tu....


Penat smlm seharian kat klcc x ilang pun lagi..ni bg aku la...hubby lak rajin bgn awal pg..ye la selalu pas semayang suboh..titon balik..ni x.. sibuk suh cepat sesiap anak beranak nk g breakfast kat percint 9, Putrajaya...Restoran mamak berkembar...huhu..x sempat lak nk snap gambar time kat restoran tu....

pas abis je bfast, terus g Taman Cabaran dekat ngan PICC tu...ni sumer sbb anak2 aku heboh nk berjogging...layan kn je la ye...x ramai org pun kat situ...so mmg syok la bebudak ni...lari sane sini..dunia ni aku yg punye...hahaha....aku la yg kepenatan sgt...huhu..kul 11 lebih disebabkan matahari semakin memancar2 kepanasannye...kami sumer pun pulang....

lagipun aku baru je dapat call dari kak yong ku...ckp abah jatuh smlm..hukhuk..sian abah...nape la kak yong x bg tau awal2, klu x...dr awal lagi kami da balik kg...so kul 1 lebih kami sumer terus balik umah mak...nk tgk abah..alhamdulillah abah xde ape..luke skit kat kepala..

No comments:

Post a Comment