Sunday

bertukarrr......

ahakkk....aku mmg xde keje ni...n rase bosan + tension..huhu..bukan sbb ape...biasa la kena study tuk exam...takut la pulak...aku rasa da mcm nk amik spm je ....

aku dapat baca 1 bab je ni...try jawab soalan, leh pulak byk salah...huwaaaaa....tension2...so bukak blog la...aku rase blog aku mcm x ceria je color...ape lg....tukar la color2 pink ni...so sweet...sedap skit mate aku pandang...drpd tulisan2 kecik2 kat buku..n bahasa yg buat aku pening nk ingat...

skang da nk kul 5.30ptg...bebudak ni lak sibuk tgk "mickey mouse club house".. hahaha..betul ke tajuk tu...my hubby lak tgh cuci keta...hari ni panas terik sgt kat luar..huhu...berpeluh2 aku kat umah...sib baik la menggunakan khidmat air cond...hehehe...tp x leh tahan la...aku tgh selsema n sakit tekak ni...huhu...nk demam pun ade...dah la...konon2 aku ni nk sambung baca2 skit...huhu...

tapi kan klu pepetg ni dpt berjln2 pun best gak...hahaha...susah tul org xleh duk diam kat umah kn....sib baik la my hubby tu layan kn gak...kuikuikui...rase mcm nk ajak g alamanda la...hihi..cuci mate...k la...tata titi tutu....


No comments:

Post a Comment