Tuesday

shopping online....yee huuu...best sgt..


huhu...lame betul x shopping online kn...so pas ni nk berkecimpung balik..salah 1 sbb x shopping online adelah dek kerana bz yg teramat sgt...n now...sejak2 sumer perkakasan da ade..so senang dah nk online...anak2 pun da semakin besar n makin x minat pulak kadang ngan bj2 yg di jual kat luar tu...sbbnye kadang rega nye tu mcm x berpatutan betul..kate year end sale tp harge tetap pd ranking yg sama...so bored!!!sumer harga brg da naik..so sbg pengguna kite ade pililhan kan....

so sesekali tukar mud la ....utk bby yg dlm perut ni, sumer bj2 utk incoming bby ni nk beli online je...hehe..leh ke...pasni nk survey tuk breastpump pulak...utk bln 12....aku ade beli 2 brgan secara online...tp yg 1 tu xsempat la nk snap gambor...hahaha...sbbnye da terlebih xcited kot...utk bj2 tdo ni da 2 kali aku beli...so far ok la..my kids mmg suke pakai n soft je...so pd peniaga2 online...hahhaa...sile la bg link kat diri ku ini...so senang utk bershopping...weee huuuuu.....

ni antara barang yg aku dpt hari ni..hasil online shopping ku last month...tq mama sofea..sungguh cepat betul penghantarannye..n brg2 sume aku mmg puas hati...so utk bln 1..aku tgh pilih memilih lagi....tungguu hasilnye...hikhikhik...

No comments:

Post a Comment