Tuesday

heppy besday atukkk...



On 21st of Dec....besday abah a.k.a pak mertua ku...kami sekeluarga mendoakn agar abah dimurahkn rezeki dan yg paling penting dipanjangkn umor n sihat selalu..kami syg sgt kat abah...so khamis mlm jumaat (24/12/2009) kami sekeluarga menyambut besday abah secara kecil2an...hehe..satay n kek je menu mlm tu..

tapi ikutkn aerissa n mamat yg lebih nak meniup lilin...mmg kecoh sgt...memula ingat nk belanje je abah n mak mkn kat luar...tp bile pk2 balik rasenye mcm lagi sonok klu sambut kat umah..mesti kanak2 ber2 ni yg paling beria nk potong kek...so tgk la gelagat kanak2 berdua ni k...

No comments:

Post a Comment