Tuesday

5 bulan sudah...


lama betul x update blog...ntah la kadang mcm xde mud pun iyer..xde masa mungkin jugak..byk betul faktor n penyakit M dlm diri ni...bz la sgt kn...skang rajin bukak fb je la...nk bukak blog mmg malas da..x tau nape....teruk betul perangai skang ni...melayan anak 2 org yg semakin membesar lagi...tup2 rase cepatnye aku da 5 bln....

masa g checkup 23/12/2009 yg lepas, kandungan da 20 mgg n 1 hari...wahhh..mcm x sangka secepat ni...x rase ape2 pun lagi...ni da nk ke thn baru...huhu..mmg cepat la kali ni...alhamdulillah check up kali ni..tiada ape2 masalah...smuga tuhan melancarkn segala perjlnan ku...cume..jengjeng..berat badan ku bertambah dgn jayanye...hehe..tu je la plem aku klu pregnant ni..mkn x hingat kn..biasa la selera ku ini..semakin menjd2..hahahaha...tgk org len ade yg x lalu nk mkn la...aku tetap maintain ngan selera mkn ku ni....hihi...syoknye leh mkn ape yg kite nak...tp masalah gomokkkk (anak aku slalu ckp..'mama gomok') skang berat dah 52kg...huhu...memula mengandung 46kg....huhu...agak2 ok je la kn..malas nk pk pasal berat bdn ni...tp tu la...kadang tu yg buat terpk je...huwaaaaaaaaaaaaaa....

akhir nya doctor da dpt mengesan gender bby..insyaallah bby gurl...huhu...syok gak kn...tp sampai skang belum terpk nama tuk bby ni...be4 dis asyik pk bby boy je...huhu...tp ni jangkaan je kn...tgg nx mnth nye check up..klu sahih gurl...so kena sesiap prepare..patut la abg mamat syg betul bby dlm perut ni kn..kakak dia je buat x heran...hehe...pas ni follow up balik ngan doctor bln 1...

2 comments:

  1. Alhamdulilah dh 5bln yer..ai baby gurl eak??sama gender ngan bb anis &jai nih..hehe...Take care k!!

    ReplyDelete
  2. tq ilah...insyaallah bby gurl..tp x tau pulak klu tetiba bertukar kn...hehe...owhh..anis n jai pun same ye....hehe...

    ReplyDelete