Sunday

Selamat bernikah....julie...

Pada 14/11/2009, anak pada Mak yot si mamat ni(pengasuh yg menjaga anak aku dulu) iaitu Julieana telah selamat di ijabkabulkn dengan pasangannye...alhamdulillah akhirnya mereka selamat menjd suami isteri...mgg ni mgg nikah diorg..persandingan pula pd mgg akan dtg...
hantaran dr pihak lelaki..
yg ni pulak dr pihak perempuan..
xde ape yg dpt aku sumbangkn untuk kenduri mak yot ni...cume sekadar cupcake sbg hantaran ke belah lelaki...penat aku pk kn ape yg sesuai utk penganttin ni..ye la selalu sgt kak julie ni menjaga si mamat...x kn x bg ape2 kn...so cupcake la yg sesuai aku rase..tq kak ana sbb tlg orderkn...jasa mu dikenang..cheeewahhh...tp aku pun mmg rase puas hati dgn cupcake ni..mmg cantikk...kalo aku sendiri yg dpt pun , sure aku x mkn..da cukup kenyang tgk decoration nye...
ini lah dia cupcake khas utk julie n pasangannye..
Majlis Julie lepas zohor...keadaan waktu tu hujan renyai2 kn...wahh...mmg ujan rahmat tu namanye...hehe...kami sefamili sampai pukul 3 ptg...huhu..ingatkn majlis baru nk mule ...rupanye da habis da...julie da selamat nikah..hihi...patut la aku nengok tok imam da balik...hehe...xpe la kn...biasa la dengan kerenah anak2...lmbt tu perkara biasa...so kami dtg utk mkn n bergambar..hehe...pandai betul timing aku....
bersama pengantin n mak yot..
Color tema diorg...purple + putih + silver...suke sgt ngan color ni..hihi..mak andam same pulak ngan mak andam aku amik dulu mase kat umah lelaki...hihi..x sangka pulak gambor pengantin aku ade lagi kat mak andam tu...hikhik...da 4 thn berlalu...
posing time kat bilik pengantin...so sweet la tema bilik ni...suke pulak...(hukhuk..bj ni la yg masih muat utk peyut ku..)
ok la time tu mkn2...syok betul mkn kat umah mak yot ni...hihi..mane la aku x semakin mengembang...mkn x ingat da...yg aku tau sedap je mkn....menunye...ikan masak asam pedas(yg ini mmg sedap sgt..huhu..asam pedas johor)...ayam masak kunyit...sayur masak lemak n belacan...serba ringkas n mengasyikkn..aku mmg suke gile masakan yg penuh kekampungan...mmg layan...
nyumnyumnyum...mkn yg da x toleh kanan kiri..hikhik..sumer da abis...aku je yg betambah2..
perut da kenyang...tetamu pun semakin surut..kami pun pulang la...mate ni pun da terasa berat kn..dek kerana kekenyangan...semoga julie n pasangannye berbahagia hingga ke akhir hayat..

No comments:

Post a Comment