Sunday

Jalan2 carik mknan....

pepagi td mak da sms ajak g melawat sepupu yg baru bersalin....hihi.... ckp je ngan husband nk g banting terus je tetiba tekak ni terasa nk minum cendol banting tu...so ape lagi....pas zohor g umah sepupu kat pkns banting tu...sampai je singgah la Econsave jap...beli la buah tangan ape yg patut kn...pepaham la kalau nk g umah org ni....
Lebih kurang 4.30 petang sampai la umah ina...huhu,...sedih pulak...ntah mcm ne la leh lupe amik gambor baby...huwaaaa..selalu mcm ni...benda yg mmg nk buat mesti lupe...gerammm je...ina dpt bby gurl lagi...syok kn...puteri sumer..baik je bby dia...time tgh riuh2 ..bby tdo dgn nyenyaknye...best betull...x byk ragam....

lepas je dr umah ina...terus berhenti makan kat gerai ape ntah name...lupe nk nengok...nk pekena cendol...aku mkn gak la mee goreng sbb dari tghari x mkn kan...lapar sgt perut ni...sib baik bby dlm peyut mama x meragam...hihi...

ni la dia cendol...nyumnyum...slurrrrpppppp...sedap ......
hihi..nmpk x ayah diaorg pun tgh layannn gakkk.....
alamakkk...ini ke anak2 aku...hihi...pekena cendol sampai minum mangkuk sekali...huhu...
kakak ni kat kedai...mama suh makan nasi..dia sibuk nk mkn telur rebus je...dekat 3 biji jugak dia abis...huhu..kenyang ekk kak..mkn telur je...ikut kakak la...asalkn hepi je...
ni la pemandangan Banting di kala-kala senja...lame betul xpegi banting...ye la xde keperluan kn...hihi...memang da pesat membangun da kat sini...huhu..kalah la Bandar Baru Salak Tinggi ni...kihkihkih....


1 comment:

  1. sedapnyer cendol... dh lama gak tak mamam cendol

    ReplyDelete