Sunday

aksi bile mamatku dibuli...

ini lah aksi bile si ayah melepaskn geram...huhu..sian ppun ade kekadang ngan si kenit ni...ayah suke sgt buli dia..sib baik yg sulong perempuan, so kurang skit kena buli...kalo hero...mmg nasib kena buli tu mmg ade la...


sian adik...huhu...mama yg takut...ayah ni ape la kn...mcm2 stunt ayah da buat kat adik ni...


bila si adik (patut da kena panggil abg ni tp dia x bg..ini adik..dlm perut adik bby..) dah selalu sgt kena buli ngan ayah dia...skang dia pun da pandai membalas balik ape yg ayah dia buat..so kat umah skang mmg kecoh sgt bile diorg ni bergaduh...da mcm ala2 gusti je...mama dia je x sanggup nk amik gambor...kakak dia pulak sbg org tgh la...kejap sokong adik...kejap sokong ayah...hehe...jgn ingat si kakak x mengganas...huhu...nasib aku la ekk...anak2 aktif...tp syukur la...sbb dgn perangai diorg yg aktif even diorg demam pun...diorg akan tetap aktif jugak cume slow down skit...so dr situ aku tau yg diorg ni masih tahap stabil lagi..walaupun dlm hati plg risau kalau diorg ni sakitt...

No comments:

Post a Comment