Sunday

gelagat kanak2 time cuti2....



huhu...2 org kanak2 yg suke sgt gaduh...gigit...pukul memukul mmg biasa...mama la org plg pening kekadang ngan gelagat diorg ni....tp bile xde...sungguh bosan rasenye....tp tu la kn...da nama pun bebudak...mcm ne diorg gaduh pun...diorg tetap syg....mcm aerissa ngan adik dia ni....ade mase asyik nk sama2 ngan adik je...minum susu ngan adik...tdo pun nk peluk adik dia...yg plg best bile salah sorang xde...mule la yg sorang ni mcm bosan je...xde kawan nk gaduh la tu...

terasa bile jarak diorg ni rapat...mmg diorg akan saling ingat mengingati kot...bile beli mknan ke gula2 ke mesti salah sorang ingat nk bg kakak ke...nk bagi adik ke...huhu...time kedekut jgn ckp la...leh jd pergaduhan besar...umah pun da mcm nursery...

haa....yg ni pulak gambar adik baru pas gunting rambut...ganas x si kenit yg botak ni.. melayan si kenit ni gunting rambut...huhu...adik mamat ni memilih tau ..xmo g kedai gunting india tu....nk pegi saloon...so terpaksa la bawak dia g nilai...hihi..sib baik la rm2 je...murah gile..nx time kite g tpt amoi tu ye dikk...gatal anak aku ni...nk amoi jer...mama pun lame x g saloon dik...huhu...best gak kn dpt cuci rambut kat saloon huhu...sambil urut2 kepala....wahh..syokknye bile la nk menikmati masa2 mcm dolu2 ye...hahaha...ke skang x de dlm kamus idup lagi...kihkihkih...

No comments:

Post a Comment